Jadu..

Det blev inte spaghetti o köttfärssås i morse. Mobilen ringde. Det visade sig vara C. Vi pratade i ca en timme. Det blev både gråt och skratt.. Så när min moster ringde en timme senare igen och sa att de skulle åka hemifrån, så blev det lite bråttom för mig.. Inte hade jag fått i mig någon frukost, inte hade jag fönat håret och inte hade jag sminkat mig. Så jag sade snabbt hej då till C och skyndade in i badrummet. Frukosten struntade jag i totalt, för vi skulle ändå äta på Gullnäs.

Det blev en trevlig eftermiddag med min moster o hennes kille. Mkt skatt, en del fotograferande, väldigt god smörgås, konversation med en väldigt söt ekorre.. m.m... Det hela slutade med att de följde med mig hem och vi bokade en tågbiljett till sthlm åt mig! :)

Nu ska jag iväg o se Narnia.. Hoppas d finns några biljetter kvar..

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0