Gullnäs 2008=teamwork

Nu är jag trött. Kunde inte somna igår, utan låg vaken till 2-3 nån gång, så jag var jättetrött när jag skulle gå upp. Idag har jag jobbat mellan 12 och 18.30. Haft skitskoj! Det är ett härligt gäng där på Gullnäs :) Emma, Erik, Alexander och Ingegerd, ni är underbara! :) Roligare jobb kan man nästan inte ha! Dessa diskussioner och skämt och gliringar åt varandra... Ojojoj.. Synd att jag inte ska jobba mer, hehe :) Men på onsdag är jag tillbaks igen. Och då som husmor! Det ni! Då får ni lyssna på mig ;) Men det kommer säkert gå jättebra. För alla som jobbar där, vill verkligen jobba. Det är ingen som går och såsar direkt.. Det var teamwork på hög nivå när vi väl kom igång! Pga vädret var det inte så mkt gäster idag, men då fick vi istället tid att baka. Så nu har vi fyllt frysarna till bristningsgränsen! Men det kan snabbt ta slut om det kommer en tid då det är strålande sol flera dagar i rad. Så såna här dagar behövs ibland oxå :)

Nu ska jag nog vila mina trötta fötter lite...

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0