Från bott till topp

Tänk vad mitt humör kan svänga.. I ena stunden så är jag nere och i nästa på topp! Tänk vad ett litet telefonsamtal kan göra.. Jag är ju så himla nojjig så att jag blir trött på mig själv.. Take it easy, Carin!! Bara för att jag inte hör något på en gång, så behöver det inte betyda något negativt! Suck... Help me! Någon som känner igen sig..? :)

Idag fick jag papprena från Cultural Care som jag ska fylla i inför mötet på Ambassaden. Det är verkligen tusen frågor om allt och ingenting... Shit.. Kommer jag klara av det här..? Om det är några som är mer nojjiga än mig, så är det väl USA... Det är ju näst intill omöjligt att ta sig in i det landet... Vad är ni rädda för?? Jag behöver styrka för att fylla i alla pappren!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0