flytt, flytt,flytt...

Det går rätt bra att flyttpacka. Idag har jag burit ut kartonger från förrådet till bilen. Men fy vad tråkigt det är med hela organisationen kring att flytta! Jag har flyttat cirka sju gånger sedan 2003... Jag önskar att jag bara kunde packa ner allting i kartonger på en gång! Men nu måste man ju spara sådan som man kommer att använda under den tid som är kvar, samt det det jag ska ta med till USA, samt det som ska med på scoutlägret... Samtidigt kan jag inte be någon kompis hjälpa mig, för jag måste ju själv tänka igenom vad det är jag ska packa ner och inte... suck...

Just nu håller jag på att  bränna mina bilder från datorn till CD-skivor. Eftersom jag ska packa ner datorn men ändå vill ha bilderna med mig...

Förresten: Är det någon som har ett hårt gitarrfodral och vill byta det mot ett ganska oanvänt mjukt? Det funkar lixom inte att frakta gitarren i ett mjukt fodral ända dit... om man inte vill ha den i tusen bitar förstås...

Nä, nu ska jag återgå till brännandet...

Är det någon som vill följa med och bada i eftermiddag?? :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0