Flash-backs at Gullnäs

Jag har jobbat på Gullnäsgården idag. Det var skoj! Det är Missionsförsamlingens sommargård som har logi, kanoter, café och så vidare. Jag har jobbat där fyra fem somrar sedan jag var femton år. Men nu var det ett tag sen. Men det var kul att vara där igen! Jag jobbade med Emma och Emma :) Det har ju varit lite mulet idag, så det kom inte så jättemkt folk. Men då fick vi tid att baka istället, vilket behövs emellanåt.. Jag ska även jobba i morgon, och på onsdag ska jag vara husmor :)

Allt fika är hembakat och det är väldigt billigt om man jämför med andra caféer. Så kom gärna dit och fika! Och så finns det en badstrand med brygga, så klart! :)

Jag borde få betalt för att göra reklam så här, haha :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0