Dagens dissning

Finns det något mer deprimerande än att behöva gå till arbetsförmedlingen? Suck.. Jag har nyss kommit därifrån, ett måste för mig om jag ska kunna få någon A-kassa. Jag skulle vilja se någon statistik på hur många personer som faktiskt fått jobb genom arbetsförmedlingen. Jag har iaf inte det, fast jag har varit anmäld tidigare. Alla jobb jag har haft har jag fixat själv. Det skrevs iaf en handlingsplan och jag skall infinna mig på ett informationsmöte på torsdag den 10:e juli. Känns ganska meningslöst, eftersom jag har varit med om det förut, och dessutom inte planerat att vara arbetslös längre än augusti. En stor suck!

Håll tummarna för mig nu, att jag ska få någon ersättning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0