Brända fingrar och söta killar

Idag var det sjukstuga på Gullnäsgården. Jag och Emma sprang varannan minut till vattenkranen för att spola iskallt vatten på våra fingrar som vi hade bränt på våffeljärndet! Det gjorde såå ont! Tänk att vi båda två gjorde samma misstag.. Så smarta vi är.. Vi är riktiga blondiner, tyckte Emma... Men jag har faktiskt bara slingor..! ;)

Det känns i fötterna nu att man har jobbat hela dagen. På förmiddagen hjälpte jag en kompis att flyttstäda. Vi blev klara tidigare än beräknat, och jag hade inte tänkt att jobba något mer sedan. Men när jag hade suttit cirka tio minuter i hennes soffa för att pusta ut ringer telefonen: Hej Carin! Erik är sjuk idag, har du lust att jobba? Så då var det bara att sätta sig på cykeln och cykla ut dit. Och det var ju hur kul som helst! Men jag var lite trött.. Jag som hade tänkt åka hem och lägga mig för en power nap istället :)

Mot stängningsdags kom det äntligen tre killar i min ålder.. Det händer inte ofta kan jag säga. Särskilt inte utan fru/flickvän och barn.. Så det var mkt trevligt :) Växlade några ord med dem och de tyckte nog det var trevligt oxå;) Blev bara så irriterad på mig själv för att jag kände igen en av killarna, men inte kunde placera var. Är inte sånt jobbigt?? De får iaf gärna komma ut igen! =)

Nu ska jag lägga mig o softa framför tv'n, för imorgon ska jag jobba igen.. Det blir visst inte mkt stämplat för mig den här månaden, hehe!

XOXO

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja carin blondiner är vad vi är ;) men nu börjar min blåsa gå bort också:D hur är det med ditt finger?:)

2008-07-14 @ 11:59:54
Postat av: emma

haha ja carin blondiner är vad vi är ;) men nu börjar min blåsa gå bort också:D hur är det med ditt finger?:)

2008-07-14 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0