Är sommaren här nu?

Vad skönt att äntligen kunna ha på sig linne och kjol!! :)

Idag tog jag rejält med sovmorgon. Sov till tio-elva och sen låg jag kvar i sängen och läste min bok. Den är så bra!! Flickan som lekte med elden.. Nu börjar det verkligen hända saker..

När jag stod i duschen ringde min moster. Hon undrade om jag ville hänga med till Gullnäs för att fika och bada, för hon skulle åka MC dit med sin kille och ev några vänner.. Självklart! svarade jag. Och jag hade i vilket fall som helst ändå tänkt ta med boken och åka dit och läsa och fika.. Men det är inte dags riktigt än! Hon hade lite saker att fixa med, och sen åker de ända från Leksand, så det gav mig tid att göra mig i ordning, äta lite, och sen uppdatera min blogg lite..

Det är både positivt och negativt att ha semester. Jag saknar jobbet.. och inkomsterna som det inbringar.. Men samtidigt är det skönt att vara ledig när det är liv i stan, så man hinner uträtta lite ärenden om man har lust med det..

Ikväll funderar jag på att se Narnia.. Någon som såg den igår på premiären? Om den är hälften så bra som första filmen, så är den absolut sevärd tycker jag..

Nu ska jag gå och äta lite spaghetti o köttfärssås, tror jag minsann...

Ha en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0