I huvudet på Carin Svensson

Jag tror att det skulle vara en häftig känsla att åka till Israel och besöka klagomuren. Det skulle nog bli ett lyft för min tro. Så jag tror absolut på Carolina Gynning när hon säger att hon fick en rejäl upplevelse när hon var där. Hoppas bara att det håller i sig, och att hon inte bara skakar av sig det när hon kliver av planet på Arlanda igen. Men man vet ju aldrig... En sak jag vet om henne är iaf att hon har kass engelska! Och jag blir så irriterad på det! Till exempel när hon säger: I don't know how you say it när hon menar I don't know how you pronounce it. Ja, ja, jag vet att jag är petig, ni håller säkert inte med mig. Men så blir det när man har pratat engelska dagligen i ungefär fyra år och haft det omkring sig. Men det jag framför allt ogillar, är den svenska dialekten när svenskar pratar engelska! Den hoppas jag att jag har skakat av mig. Jag vill prata amerikansk engelsk, den tycker jag är finast..

Ja, ja.. Det där var mkt skit om ingenting.. Nu ska jag återgå till att vaista time framför datorn!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0