Wow your french is impressive

Det går inte en dag utan konflikter. Jag trodde att jag skulle klara mig igår. Det såg så ut. Eftermiddagen flöt på bra, barnen var sysselsatta med olika kreativa (eller mindre kreativa) saker. Men så, självklart, är det något som händer och ett par barn får frispel. Jag har för mig att jag var själv kvar då oxå. Fast rektorn kom in oxå och fanns där ett tag. Men det löste sig i alla fall. Vissa barn har svårt för förändringar, så är det bara. Men vad ska man göra? Jag måste sätta upp de här reglerna för att verksamheten ska fungera.

Men idag fick jag i alla fall komplimanger av rektorn. Hon sa att hon var imponerad av hur jag skötte konflikterna igår :) Det är jättekul att höra! Komplimanger är så viktigt för självförtroendet. Det gäller alla människor. När jag hörde det där, kände jag att jag trots allt gör något bra och jag har dem bakom mig när det gäller. Så nu är det bara att köra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0