This is how you remind me

Nu snöar det rejält utanför fönstret. Har lust att gå ut. Men vet inte riktigt vad jag skulle göra då. Blir det bra bilder om man tar kort?

Jag  har precis vinkat av Mia. Hon är nu hemma i Borlänge igen. Vi hade en kanonkväll igår. Det var lyckat. Första gången det var live-band när jag var där. Det var häftigt. Fast de var iofs inte så bra. När de hade gått av scen blev det massa schlagerklassiker. Det diggar jag! Men varför är det så att det nästan är tabu att gilla schlager i vanliga fall, men när det spelas på krogar, så dansar folk som galna?

Jag gick med plus igår. Jag gjorde av med kanske 300 spänn, men när vi skulle gå hem, så hittade jag 500 spänn på golvet! Lyckat! :)

Idag är det superbowl i USA! Det är nästan som julafton för dem! Om inte värre... Det hade varit kul att vara där och se det.. Killen min ska iaf gå ut med kompisar och kolla på matcherna. Undrar hur ofta det är? Är det en gång per år eller?

Nu ska jag laga lite spaghetti o köttfärssås och sen äta av den kladdkakan jag gjorde igår..

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0