Nu har sagan tagit slut, det blir aldrig som förrut

Idag har det varit hemskt! Dagen började inte bra. Problem direkt när jag kom. En unge bet mig. Så idag har jag varit arg och ledsen hela eftermiddagen. Något måste göras. Varför gör de ingenting?? Om jag skulle jobba där en längre tid, skulle jag inte acceptera det!

Fick en glad överraskning när jag kom hem iaf. CD-skivan hade kommit! Äntligen! Dessutom fanns det mat i min kyl som jag inte hade gjort! Min snälla mor hade varit här och lämnat det :) Plus en semla! Mums!

Kommentarer
Postat av: emma

som tur är har barnen jag varit med varit helt underbara. synd att du hamnat hos massa odrägliga barn... :S saknar dig:) puss

2008-02-06 @ 22:39:52
URL: http://emmaliinderoth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0