Mina barn och andras ungar

Jag har läst så himla mycket pedagogik under min utbildning och jag vet precis hur man gör för att fostra barn till goda samhällsmedborgare! Eller vet jag det...? Det här är en fråga som jag tänkt en del på nu. Hur kommer jag själv bli som mamma? Jag har fått så många exempel på mindre lyckade familjer och vad de gör fel. Samtidigt har jag fått många exempel på där man verkligen har lyckats. Så jag har allt i teorin. Men kommer det att funka i praktiken? När jag själv blir mamma, blir det ju mina barn och mina ögonstenar. Kommer man verkligen se den sanna bilden av sitt barn då? Och inte bara försvara han/hon blint utan att höra de andras åsikter? Jag vet inte riktigt om ni förstod vad jag menar. Men jag förstår i alla fall hur jag tänker... Tur är väl det, hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0