Im so happy for you

Det där var ironi. bara så ni vet.

har nyss lagt in tvätten i tvättmaskinen. tvättmedelsluckan har gått sönder. irriterande.

dagen har varit helt okej idag. några bråkiga barn, men jag pratade med föräldrarna när de kom, så jag hoppas att det blir bättring tills nästa vecka. håller tummarna. nu är det bara en vecka kvar. jag vet att jag inte har skrivit så mkt positivt om mitt jobb. men det finns faktiskt en del härliga människor där oxå. idag busade jag en del med några barn. och precis innan jag gick fick jag en kram av en go kille:) han kom efter mig i korridoren och stoppade mig. det värmde. lärarna är oxå goa. de tycker att det är bra att jag har kommit. och att jag sätter gränser. de står på min sida. det känns skönt.

jag behöver shoppa. det ekar i min garderob. kan bero på att jag lämnade en del kläder i new york sist jag var där. hmm... så i morgon vill jag till Kupolen. Någon som vill med? :) Sen vill jag till biblan oxå och låna en bok av Marian Keyes. hon är bra. har bland annat skrivit När Lucy Sullivan skulle gifta sig och Vattenmelonen.

Var är alla bra TV-filmer? undrar jag. det är ju bara skit på tv nu för tiden... jag kanske ska städa kylen istället. kul va?

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0