Criminal minds

Det måste vara den mest orealistiska såpan som finns! Jag blir så irriterad på allt som inte stämmer med verkligheten, men ändå fortsätter jag att titta...

Jag är fortfarande trött efter igår. Det var väldigt skönt med sovmorgon i morse. Men trots det så var jag grymt trött när jag vaknade! Och jag stängde på fritids idag, så det blev än ganska lång och seg dag ändå. I morgon har jag sovmorgon igen, såå skönt! Och då stänger jag inte, så då blir det en kort dag :)

Jag ska praoa på Tonår i kyrkan i morgon kväll. De behöver ledare. Det kan nog bli kul att umgås med lite tonåringar! Det blir studiebesök på DD och sedan Sportlovsfest. Kul :)

Nu är reklamen snart över, så jag ska återgå till TV'n. Tjipp o hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha .. mja men det är typ bara idag, för ag inte haft något liv idag :D haha.. sitter och tittar på gordons kitchen nightmares :P du?

2008-02-21 @ 22:34:19
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0