Bokrea

Idag fick jag en ledig eftermiddag. Det var skönt. Då kunde jag cykla ner på stan och kolla in bokrean. Jag brukar aldrig köpa några böcker och definitivt inte gå på bokrean. Men i år bestämde jag mig för att kolla in utbudet i alla fall. Jag visste vad jag ville ha för något. Men självklart (!!) så fick jag inte tag på det jag ville. suck. Men jag kom hem nöjd i alla fall. Jag hade köpt tre CD-väskor och ett PC spel. Jag hade bestämt mig för att spara på lite utrymme och sätta in alla mina cd-skivor i väskor istället för att ha dem i de tjocka cd-fodralen (både musik, data-spel, filmer och andra). Så det är vad jag har gjort i eftermiddag! Nu gäller det bara att komma på vart jag ska förvara CD-omslagen, för de vill jag inte slänga...

Men jag har oxå spelat dataspel! Jag köpte nämligen Worms! Det är hur kul som helst! Man är ett lag maskar som ska kriga mot andra maskar! Och så har de massa roliga läten och soundtracks och massa roliga vapen, t ex får som sprängs på kommando eller bomber i form av bananer som släpps från flygplan. Måste bara testas! =)

Nu ska jag kolla på 2900 Happiness...

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh, Worms är sjukt roligt ju! Har spelat det på Playstation för några år sedan... Man kan ju typ kasta "heliga granater" och sånt... Haha! :)
Har oxå sprungit på bokrea, blev tre böcker i alla fall!

2008-02-29 @ 11:10:55
URL: http://nogg.se/mariiiiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0