Nadine is moving... :(

Tidpunkt: 21.10
Väder: 6 grader
----

På lördag morgon flyttar min tyska au pairvän Nadine till New York. Och jag har inte hunnit träffa henne sedan det blev bestämt! I morgon har hon inte tid, för hon ska jobba och sen packa :( Är riktigt trist att hon försvinner, för hon är en toppentjej! Jag var granne med henne när jag bodde i Piedmont, och träffade henne första gången bara någon vecka efter att jag hade kommit dit. Hon kom en eftermiddag och ringde på dörren: Hej finns det någon au pair här? =) Och hon hjälpte mig verkligen när jag skulle byta familj! Nu har vi tyvärr kommit ifrån varandra lite, efter att jag flyttat därifrån, och vi har inte setts så många gånger. Men nu vet jag inte när jag kommer se henne nästa gång, när hon flyttar ända till andra sidan landet! Hon ska bo ca 45 minuter från New York! Häftigt! Så hon får fira nyår där! Tufft! =)
Kommer sakna henne!



Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0