Lucia övning ikväll...

Tidpunkt: 10.00
Väder: 9 grader
----

Igår var jag och såg Four Christmases med Linnea, en svensk au pair som bor i Dublin. Hon smsade mig för hon kände lite abstinens att göra något, eftersom hon åker hem om en vecka! Helt otroligt; en vecka! Nu kommer jag inte ha någon att ta sällskap med på barten hela vägen till och från au pairträffarna i SF längre... Trist.. =( Men iaf, filmen var helt ok. Hade hört mkt gott om den, så förväntningarna var höga. Men trots att den hade sina roliga scener, så nådde den inte riktigt upp till förväntningarna. Men ett helt klockrent slut var det, haha! :) Så gå o se den! (Om tre månader när den kommer till sverige...;) )
Det känns så konstigt och stelt när jag pratar svenska med Linnea. Jag är ju van att skriva svenska, men det känns så konstigt när det kommer ur munnen:) Jag pratar hellre engelska nu för tiden, haha! Skum känsla...

Ikväll är det dags för Lucia genrep inne i SF och i morgon är det julbasar och fyra lucia framträdanden! :) Känner mig dock lite krasslig, så jag är lite orolig.. Och sen har jag precis fått veta att Kirsten är sjuk, så jag kanske inte kan sova hos henne i natt :( Vilket betyder att jag måste gå upp sjukt tidigt i morgon för att vara inne i SF halv nio!! :( Hoppas hon kryar på sig!

Förövrigt så kan jag inte bestämma mig för om jag gillar min nya frisyr eller inte... Allt jag kan säga just nu är att den är annorlunda iaf...

      


Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Klas

wow...nu vet jag exakt vilket nagellack jag ska köpa till mig...:)

2008-12-05 @ 22:03:20
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/
Postat av: Klabbe "mannen som lyckas med det mesta...;)

heej

Jag ska fixa dem snart. Men min kamera har gått sönder.....men de kommer.



Allt bra annars me dig?



kram

2008-12-05 @ 23:20:15
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/
Postat av: Klas

jag gillar verkligen din tröja på ditt kort. Den passar på dig..........

2008-12-05 @ 23:22:55
Postat av: Klabbe

Måste du godkänna ALLA mina knasiga och tokiga inlägg i din blogg....;)hehehehe

2008-12-07 @ 16:10:10
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0