Breaking news!!

Tidpunkt: 21.40
Väder: 8 grader
----

Jag ska gifta mig! Och bröllopsdatumet är satt till i april någon gång! Så nu syrran får du lov o shoppa en brudtärneklänning innan brudklänningen, haha! Vi ska gifta oss här i Kalifornien så att jag kan bli amerikansk medborgare, och sen gifter vi oss i Sverige oxå så att han kan bli svensk medborgare! :D Fast ev blir det bröllop i Danmark, Norge och Finland oxå för han säger att han vill ha en fru från varje skandinaviskt land.. Och dessutom en man från Sverige oxå (som dock befinner sig i Walnut Creek, CA). Så vi har lite att göra i år haha:)

Igår fick jag ett bönesvar, kände jag:) Jag befann mig i mitt rum och kände mig lite nere i och med att julen kommer, och jag kommer att sakna min familj så grymt mkt då, samt att jag inte får använda familjens bil så att jag kan ta mig någonstans. Och mitt i allt det här får jag ett sms: I want to go to the mall with you tomorrow! Till saken hör att jag faktiskt hade tänkt att åka till köpcentrumet, men hur sjutton kunde den här killen veta det?? Jag blev minst sagt förvånad! Men väldigt glad! För då slapp jag be Ann om skjuts, för han kunde att komma och hämta upp mig, och så fick jag sällskap dit :) Det visade sig att han hade sett att jag skrivit till Kirsten på Facebook och undrat om hon ville med. Hans sms kom verkligen i rätt tidpunkt!

Så idag efter jobbet hämtade han upp mig och vi begav oss till Stoneridge mall. Och tro't eller ej, i den andra affären vi var inne i hittade jag vad jag letade efter! Hur ofta händer det?? Väldigt sällan kan jag säga:) Sen strövade vi mest omkring och kollade i affärer och åt lite och hade det jättekul! Himla kul kille det där:)

Nu ska jag lägga mig och läsa Gossip Girl och sedan zzzzzova....!

PS. Tack Rönnegård för det fina julkortet och brevet! Gjorde mig så glad! =) Men vad lik Marcus David har blivit! Jag tog fel på dem först, haha! =)

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0