To Do-list almost finished

Härligt! Idag kunde man se himlen! :) Efter lunch gick vi till Bojsen beach med barnen, så de fick bada. Fem barn på två vuxna, det var väl lagomt! ;) Mysigt var det iaf o sitta vid vattnet och titta på barnen när de badar, sen spela lite Uno med dem och äta medhavd mellanmål. Tack för att vi fick se solen igen!

Nu är faktiskt min To Do-list helt klar! (Förutom att gå till ambassaden, men det kan jag ju inte göra så mkt åt just nu...) Idag ska jag lämna tillbaks lite böcker till biblan och så ska jag packa ner ytterligare lite saker i kartonger.. Tror jag ska ta köket nu... Och så ska jag packa lite inför scoutlägret...

Jag var in på en musikaffär igår och frågade om de hade några begagnade hårda gitarrfodral. Det hade de tyvärr inte... Men de tipsade om att man faktiskt kan transportera gitarren i ett mjukt fodral som handbagage... Så det ska jag ringa till flygbolaget och höra. Igår fick jag reda på vilket flygbolag jag ska resa med oxå.. Det blir Lufthansa! Inte direkt min favorit! Har hört av någon som åkt det, att det inte alls var bra! Så det ser jag inte fram emot!! :( Är det någon som tycker annorlunda?


Svar till "S": Nej det går inte att ha vanliga svenska passfoton till ett amerikanskt Visum. Det är ju USA, och de är ju hur petiga som helst med allting... Dessa kort ska vara hela 5x5 cm... Plus att det är massa regler om hur många milimeter ansiktet ska vara, och hur många milimeter från kortets botten som ögonen ska vara... Suck... Så jag hoppas verkligen att de godkänner mina!

Nu ska jag cykla till centrum!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0