Strandpromenaden Solvändan

Idag har jag umgåtts mkt med moster. Väldigt trevligt:) Vädret var väl så där, men då satt vi inne och spelade spel. Framåt kvällen blev det dock väldigt fint väder! Och då bestämde vi oss för att gå ut och ta en promenad längs Solvändan. Det var första gången jag gick den sträckan, och det var jättefint!



När vi stod där vid vattnet och moster skulle ta kort på mig, kom det fram en grupp män; en i 30-års åldern, och två lite äldre som kunde vara far och farbror till den yngre.. Som alla andra, så hälsade de på oss (så gör man på Solvändan). De hade tydligen samma tanke som oss, för de hade oxå kameran framme, men när de kom fram till oss frågade en av de äldre om de kunde ta kort på oss tillsammans med den yngre, men då fick han väldigt bråttom därifrån! Oj, vad generad han blev nu! säger då mannen med kameran. Det tyckte jag var väldigt roligt! :) Tänk att man kan bli generad för något sådant i vuxen ålder, haha! :)

Idag kom min dator oxå! Äntligen! Så nu har jag ägnat några timmar åt att installera den och föra över bilder från kameran (typ 1000 st...) och sånt! Väldigt skoj! :) Synd bara att man inte har någon datorväska... Men det får väl gå ändå på något sätt...

XOXO

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin bild! :)

2008-08-21 @ 22:34:00
URL: http://nogg.se/mariiiiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0