Resfeber

Ska jag verkligen åka? Tänk om jag inte kommer att trivas där. Jag kommer att sakna vissa personer så grymt mycket! Det här har varit en helt underbar sommar, och jag vill ju fortsätta träffa dessa personer... Tänk så kommer jag få så mycket hemlängtan att jag inte står ut? Vad ska jag göra? Jag kanske skulle ha sökt jobb i Örebro och stannat i landet i stället? Tänk så kommer det bli en rejäl kulturkrock? Tänk så är barnen så bortskämda att jag inte står ut? Tänk så kommer jag inte få några vänner där? Hjälp... Har jag verkligen gjort rätt val nu..?



XOXO

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: inte så mycket, snackade mest om olika saker och träffade en gammal klasskompis.

2008-08-09 @ 17:42:11
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: emma

du har gjort rätt. hade detta inte varit menat för dig hade du aldrig fått denna chansen carin! :) puss på dig

2008-08-19 @ 09:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0