om du bara visste.. om jag bara visste.. så skulle allt vara så enkelt..

Nu är det mest tomkartonger kvar i förrådet och i lägenheten är det mest saker framme som jag fortfarande använder... Så det här ska nog gå ändå..

Papprena till visumansökan är så gott som ifyllda. Det som strular nu är en blankett jag ska fylla i online som det bara blir error på när jag försöker... :(

Dessutom måste jag till Expert och ta amerikanska passbilder på mig.

Dessutom ska jag boka tågbiljetter till Sthlm..

Och så ska jag handla inför grillningen på lördag.

Och så jobbar jag ju heltid på fritids den här veckan, så det blir på eftermiddagarna man får fixa saker...

Det är lite mycket nu....

XOXO

Kommentarer
Postat av: S

Vadå amerikanske passbilder? förvirrad Kan man inte använda sitt vanliga pass?

2008-08-06 @ 15:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0