Mitt forsta inlagg fran andra sidan atlanten

Hej kara vanner och familj! Nu ar jag framme i New York, som ni kanske marker pa bokstaverna. Tyvarr finns det inget tradlost internet, sa jag kan inte anvanda min dator. Nu sitter jag i en datasal istallet.

Jag hinner inte skriva sa mycket for vi har bara en liten paus. Jag gar namligen i skolan har. Vi har nu tva och en halv dag fullspackad med lektioner och roliga aktiviteter. Vi bor pa ett universitet (eller collage kanske det ar..) som heter NYIT och vi sover i riktiga collage-rum! Vi fick alla ett var sitt singelrum vilket jag tycker ar valdigt skont, for jag var valdigt trott nar jag kom fram igar och ville bara sova pa en gang..

Nu hinner jag inte skriva nagot mer, utan jag ville bara halsa till er alla och tala om att jag ar framme! Vi ar valdigt manga fran Sverige och de ar jattetrevliga allihopa! Sen ar det en del fran norge, danmark, tyskland, brasilien, mexico osv...

Skot om er! Uppdatering kommer senare...

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0