Kom igen...! Hur ska vi ha det..? :)

Tror ni jag hinner med att flytta ur lägenheten till helgen? Jag hoppas det iaf... Jag är fortfarande i Leksboda nu, men ska snart åka till Falun. Förhoppningsvis hinner jag packa lite idag oxå. Jag får låna bilen en vecka, mina föräldrar är underbara! :) Så då ska det nog gå bra. Men dessutom ska jag ju jobba på fritids hela veckan, så det blir att flytta på kvällarna..

Har haft en helt sjukt kul vecka här iaf, o träffat underbart folk! :) Hade en skön kväll igår ;) Lr natt kanske man ska säga... hihi.. Kom hem efter fyra på morgonen... Var lite svårt att slita sig.. Men är det inte så det ska vara på sommaren? Sena kvällar i goda vänners lag? Synd att det nu dröjer lång tid till nästa gång... :(

Nu ska jag packa in mig i bilen...

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0