Framme i Piedmont

Det har varit en lååång dag idag! Jag gick upp klockan sex, NY-tid och kom fram till Oakland, CA kvart i elva. Fast i lokalt är den bara nio.. Så jag kommer att ha lite jetlag att ta igen.

Det är helt underbart att äntligen vara här! Mamman Camille och barnen Carolyn och Connor mötte mig på flygplatsen, och de är hur gulliga som helst! Precis som jag hade väntat mig. Och som de pratar! Speciellt Connor. Hans mun går varm:)

I rummet har jag en stor säng, en tv, byrå samt walk-in closet!! Och ett eget badrumt! Känns så bra just nu! Och trådlöst internet! Tyvärr så verkar det som om jag har blivit av med min adapter, så nu kan jag inte ladda vare sig mobilen eller datorn... Måste köpa en ny i morgon. Det ska bli spännande att vakna upp i morgon och träffa Aidan oxå:) I morgon ska vi åka runt och se området, samt åka till Camilles läkarmottagning. Spännande!

Men nu måste jag nog ta mig något att äta, för jag är ganska hungrig.. Och snart ska jag ringa och väcka mina föräldrar :)

Godnatt! Eller god morgon kanske...

//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0