4 dagar kvar!!

Så många som är inne och inte en enda kommentar.. Nä,nä.. hoppas ni tycker det är intressant iaf...

Jag har fått mail från jättemånga tjejer (och killar) som ska åka med samma flyg som mig på måndag! Vi ska träffas 05,30 på morgonen för att checka in tillsammans! Kul va!? :)

Idag blir det till att packa. Som det ser ut nu kommer jag att ha två stora väskor att checka in, samt en (ev. 2) väskor som handbagage.. Det låter väl överkomligt? Hoppas det iaf! Fast problemet är att jag måste packa en veckas kläder i handbagaget. Jag är lite orolig att det inte ska få plats där.. Sen ser jag inte så jättemycket fram emot att åka in till NY City.. Men alla andra vill väl det, så då måste man ju följa med.. Jag önskar att det var en annan stad vi skulle ha introduktionen i..

När jag packat lite ska jag in till Leksand o hälsa på min moster. Vi ska spela spel o sånt där.. Ska bli skoj:) Hon är kul att prata med, hon! Snackade även en del i telefon igår kväll, tack för det :) Behöver dig!!
Pratade även med en annan person igår.. Tur för dig att jag inte skulle upp och jobba idag! Vilka normala människor ringer någon halv tre på morgonen?? :) Men du är rolig att snacka med, så det gör inget!! Speciellt som man kan sova hur länge man vill dagen efter... Och så fick jag ett efterlängtat SMS sent igår... Jag var lite orolig ett tag... Men ska nog även ringa o snacka med dig, så jag inte behöver vara så förvirrad längre... :P Och då är det bäst du svarar!!

Nä, nu är det nog dags att sätta igång med dagens sysslor... Är det någon som vet när posten kommer föresten? Jag längtar efter min nya dator!! :) Och så visumet så klart!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Klas

heeeejsan amerikafararen...:)

Jag håller med dig, det är klart att folk borde orka att kommenatera ens blogg om de ändå är inne på den.

Jag tycker det är skitkul att du ska till USA. Hoppas att du får ett bra år där och att allt ska gå bra. Men det är jag övertygad om att det kommer göra.



mvh

Klas i falun

2008-08-21 @ 18:53:12
URL: http://klabbesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0