3 dagar kvar!

...och jag har vaknat till ännu en dag...

Sitter och leker med min nya laptop. Det är så roligt! ;-)

Vad händer hos er ute i världen idag då? Jag ska iaf på filmkväll med några tjejkompisar ikväll.. Det ska bli skoj! Sista gången jag träffar dem på väldigt länge lixom... :S Funderar på att baka något och ta med.. Det kan väl vara trevligt..?

Idag måste bara mitt visum komma! Vad händer annars?? Då kan jag ju inte åka på måndag.. Shit pommes frites...

Fatta att jag bara har 3 dagar kvar i Sverige??? JAG har nog inte fattat det iaf...

Hörs senare...

XOXO


Kommentarer
Postat av: Maria

Himmel, tänk att du åker om tre dagar! Det är ju hur lite som helst...

Själv håller jag på och packar, flyttar till en ny lägenhet nästa helg. :)

2008-08-22 @ 12:05:07
URL: http://www.nogg.se/mariiiiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0