17 dagar kvar...

Idag slutade jag tidigt, klockan två, så nu är det helg! :) Har sagt hejdå till personal och barn, nu har jag gjort min sista dag på den skolan. Det känns lite tomt, och lite konstigt.. Det var ju mitt första riktiga jobb. Men nu är det dags att se framåt, det finns något annat som väntar mig runt hörnet.

Här hemma fortsätter jag att packa... triiiiist.... Men det ska väl gå.. Lite svårt är det att upptäcka att man behöver en tallrik när man har packat ner den och kört den till garaget..
Jag hoppas att jag har bränt över allt jag behöver från datorn till CD-skivor, för i morgon eller på söndag, packar jag ner datorn.. Sen får den stå och vila i lite mer än ett år...

Jag är lite disträ för tillfället och vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Det är så många tankar som snurrar i huvudet, men jag kan ändå inte få ner dem i skrivna ord..

Den här veckan har jag lärt barnen att göra pärldjur (krokodiler) av fiskelina och små pärlor. Det blev riktigt fint! :) De är såå duktiga! Själv försökte jag mig på Homer Simpson, som jag hittade en beskrivning av på Internet. Så här blev den:
Men jag fick lov att göra den av sytråd, därför klistrade jag upp den på papper efteråt, så att den skulle få lite stadga.







Nu ska jag nog återgå till packandet.. Wish me good luck!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0