Vem är jag, var ska jag, hur mår jag, vad vill jag?

Alltså jag är bara så totalt förvirrad just nu! Jag vet inte hur jag mår. Är jag glad? Är jag ledsen? Det händer så mycket positivt i mitt liv just nu. Men det händer så otroligt mycket negativt oxå. Så jag vet inte riktigt hur jag ska känna. Ska jag bara trycka undan det negativa och inte låtsas om det, eller hur ska jag göra? Hur kommer det i så fall bli i framtiden? BLÄÄÄÄÄ! Jag vet inte! Hjälp mig nån! Har jag rätt att vara lycklig, fast det mesta bara är skit? Borde jag göra något åt det negativa, fast jag egentligen inte kan det? Jag vill bara ha en paus! Det vore så bra om man kunde stanna tiden och bara njuta för en sekund.

Kommentarer
Postat av: Klas

Ta de lugnt, allt löser sig inom sinom tid. Men jag kan hålla me om att ibland så kan det vara rörigt i ens liv. Men ta de coolt så ska du se att allt löser sig.

kram
Klas

2008-04-24 @ 12:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0