Våren är här för att stanna!

Idag har det varit helt otroligt fint väder här i Falun. (Det har det iofs varit hela veckan..) Nu är våren här på allvar. Underbart! Har varit ute precis hela dagen idag, med undantag för lunchen. Idag skulle studenterna grilla, som bor bredvid skolan. Man blev riktigt sugen, när man kände doften! :) Föresten, imorgon kväll är det grillfest för alla som vill på Bojsen beach! Jag fick ett sms från min bror igår. Han försöker få dit så mkt folk som möjligt. Så kom gärna! Men det är ju lite sent att få reda på det nu, så jag ska nog inte komma.. Hade redan bestämt att ha filmkväll med en kompis.. Nä årets första grillkväll för mig får nog bli om två veckor när Karolina är tillbaks i stan igen! Då inviger vi sommaren, hehe!

Vet ni, tennis är väldigt kul faktiskt. Jag spelade det sista halvtimmen idag med sista barnet. Perfekt väder var det oxå! Men bollen flög ju lite hit och dit ;) Tennis är en perfekt sommarsport tycker jag! Badminton är ju oxå skoj, men den är ju så vindkänslig...

Nu ska jag skriva ett personligt brev. I augusti bär det iväg! Hurra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0