Sovmorgonen som försvann

Jag hade ställt in mig på att sova minst till 10 i morse och sedan cykla till Montessoriskolan, där jag började 12, för på fredagar brukar det inte vara någon som behöver mig på något annat ställe endast ett par timmar på morgonen. Men kvart i åtta ringde de från vikariestationen och undrade om jag kunde vara på Linnean halv nio. Javisst sa jag. Och så var det med det. Så idag har jag jobbat mellan 8.30 och 17.00. Dessutom har jag varit ute större delen av dagen. Så nu är jag trött. Skulle helst vilja lägga mig och sova. Men det ska jag inte. För kl sju ska jag på film- och tacoskväll hos några kompisar. Det blir nog himla trevligt. Hoppas jag.

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0