Ska det vara en rubrik här?

Idag blir det pannkakor till middag! Tänk vilken lyx att få välja själv vad man vill äta till middag och inga föräldrar som ska ha åsikter om allting.. eller...? Nja.. Jag tycker att det är ganska tråkigt att laga mat själv. Det är mest ett nödvändigt ont. Om jag inte får ett ryck ibland förstås.. Men sån tur är så är det bara på helgerna som jag måste laga mat. I veckorna får jag mat på jobbet. Så det är rätt skönt..

Idag har det varit underbart väder. igen. Man undrar ju när bakslaget kommer. Dock var det lite blåsigt. Så det var inte så skönt att ligga ute och läsa så länge.. Men idag har jag varit duktig iaf. Jag har bytt däck på cykeln och tvättat den! Så nu är det fixat! :)

Ikväll blir det Harrys! Japp! =)


Kommentarer
Postat av: Sofia Rabenius Elf

Hej! jag var på Harrys igår, synd att vi inte såg varandra! jag var och hälsade på min kompis Maria som numera bor i Falun.

2008-04-27 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0