Arbetsdagen slutade tidigt idag

Vilka underbara barn jag jobbar med! De är såna solstrålar! :) Vill aldrig sluta där!! :)

Förra veckan kom ritbrädan som jag hade beställt! Äntligen! Nu kan jag experimentera riktigt mkt med photoshop! :) Jag fick med en cd-skiva med Photoshop 5.0 + ett annat ritprogram oxå. Det är riktigt skoj! :) Här får ni se en bild på det:

                                       

Den här helgen har varit toppen. Särskilt fredag kväll och lördag kväll. Underbart. Men nu är det lååångt till helgen igen. Jag önskar att det gick snabbare! :)


Gör er därför inga bekymmer för morgondagen. Den får själv bära sina bekymmer. Var dag har nog av sin egen plåga. Matt. 6:9-13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0